Najs kväll!

Johannis, bästis. Igår hade jag en överraskning till min Johanna :D
Hon fyllde år under en period då jag var helt pank.. så det blev inget firande.
MEN igår så firade jag henne stort.
Vi åkte in till stan och jag hade sagt åt henne att vara hungrig och de var vi båda som tur.
Vi gick in på mongolian för att det är min favoritresturang :D
hon har aldrig varit där, men jag hoppas att hon tyckte attd et var kul :)
man äter på ett ganska speciellt sätt.
Det är buffe och man tar maten olagad/rå och sedan går till köket där de wokar den framför ens ögon!
Det är lite kul faktiskt. Man får exakt de man vill ha!
ah det är ju bara skitmysigt att äta där.
När vi ätit första portionen och när de tagit undan våra tallrikar och vi skulle smälta maten tog jag fram en liten present från the bodyshop :D Jag har själv en likadan ;) haha.
Nä men det var grymt kul iaf, och vi pratade i massor, lyckad kväll!
Älskar dig bästis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0