Misslyckat försök, rita av Dennism :P

Haha jag blev så missnöjd med den här bilden... Men ni får se den ändå tycker jag :)
Jag gjorde den på någon timma kanske, men fick aldrig till den rätt så ajg klippte bort massor. Förstå gången jag klipper i en seriös bild :O




Ah jag tänkte vara lite seriös oxå.  Idag var jag faktiskt på möte hos socialen. Jag blev ju tagen av polisen för några veckor sedan, vilket bara var REN otur. Det kunde ha varit vem som helst i mitt gäng som blivit tagen men det var jag, jag som är den utsatta. Aja. Jag är ju ändå glad att ingen av mina kompisar blev tagna. Såklart, jag vill deras bästa.

Alla måste tydligen gå på sånt här möte som jag var på idag, men jag blir grymt irriterad när de inte bara anklagar mig, utan oxå min kära mamma och pappa. Vad har de med att göra att jag dricker med mina kompisar? inte ett skit. Inte ett skit.

Vem berättar för sina föräldrar om man ska på fest och dricka?
90 % av sveriges ungdomar säger säkert inte! :D

Aja puss på er. Det blir förmodligen mat på korat ikväll (thai). Jag hoppas att Hanna hänger på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0