Middag med moster!

Åkte direkt till fridhemsplan efter skolan och träffade en av mina mostrar. Min bästa, närmaste moster som dessutom är tvilling med min mamma. Det är nog därför vi är så tighta!

Iaf, vi slog oss ner på en mysig italiensk restaurang på ett hörn och åt oss rejält mätta! Efter det tog vi en kaffe och utbytte lite hemlisar.
Jag känner mig ju inte lite cool när jag får reda på saker som inte ens min mamma vet om, haha!

Philip-kusinen fyller snart 13 så vi planerade hans födelsedag samt köpte en fin tröja till honom på carlings. Hoppas han blir glad!

Tiden går snabbt när man har roligt, hade kunnat vara med henne i timmar! Kramis på dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0