Klappisar!

Jadå, då vare julklappshandling! Eller något. Men aja, jag shoppade med mamma igår. Jag köpte massor me fina pryylar! Fast nä. En skjorta till pappa. Jag hoppas han tycker om den, annars äre ganska ovärt :D
Idag blire bara plugg vilket är lite trist :) men vill man ha alla rätt på de TVÅ prov jag ahr imorrn får man kämpa.

Föresten så har jag blivit medlem på Gratisbio. Det var asbra. Man kan bara klicka runt lite och få poäng och sedan får man lite biobiljetter eller presentkort. Det känns väl lite värt????????
Man kan ju välja att köpa saker och få massor me poäng, men jag tänker göra allt gratis, har jag bestämt mig för.
Om ni vill hjälpa mig lite kan ni väl bli medlem genom denna länk? För jag är ju så snäll :D :

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=453518


Have fun!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0